« Naar nieuwsoverzicht

Hireserve Nieuws

Het laatste nieuws & onze visie op online recruitment

Unieke doelgroepsites voor ziekenhuis

14 mei 2011 G+ Nieuws
2011-05-14

Campaign Group heeft voor het Franciscus Ziekenhuis Roosendaal (FZR) een campagne ontwikkeld om Operatie-assistenten en Anesthesiemedewerkers te werven. De site www.alsjijeensophetpuntkomt.nl heeft twee moderne doelgroepsites onder zich; één voor elke specifieke doelgroep. Hireserve bouwde de sites en levert de onderliggende techniek.

fzr
In de campagne wordt de dialoog met de doelgroepen gezocht: de eigen medewerkers en toekomstige collega’s kunnen makkeijk met elkaarin contact komen en het gesprek aangaan. Er wordt onder andere gebruik gemaakt van de volgende wervingsmethodieken:

  • Integratie met Hyves, LinkedIn en Twitter;
  • Eigen YouTube kanaal met filmpjes van de medewerkers;
  • Zoekmachine geoptimaliseerde doelgroepsites;
  • Live Chat;
  • Laagdrempelige contactmogelijkheden, zoals een terugbelformulier en de mogelijkheid om deel te nemen aan een meeloopdag;
  • 14 verschillende landingspages die inspelen op de motieven van de doelgroepen;
  • Werving via Social Media en Google.
Delen: