Support

Eerste hulp bij vragen en problemen

Ook al besteden we veel aandacht aan het gebruiksvriendelijk maken van Hireserve ATS en trainen we de gebruikers tijdens de implementatie, vroeg of laat zal je als gebruiker hulp nodig hebben of ons een vraag willen stellen. Er zit geen limiet op het gebruik van support. Het is onderdeel van de service die wij bieden.

Snel hulp als het nodig is

Hireserve heeft een eigen helpdesk. In Nederland en in Engeland. Al onze technische medewerkers leveren ook support. Zij kennen onze software door-en-door en kunnen gebruikers op de snelst mogelijke manier helpen. Problemen of vragen kunnen worden doorgegeven via de telefoon, e-mail, direct in ons support systeem of via LiveChat. Die laatste functie is beschikbaar vanuit de applicatie voor elke gebruiker.

support - email, livechat & bellen

LiveChat

Loop je tegen een probleem aan waardoor je niet verder kunt werken? Of snap je iets niet? Via LiveChat kun je direct met één van onze technische mensen chatten. De support medewerker ziet waar je je bevindt in Hireserve ATS, welk operating systeem je gebruikt en welke browser. Je krijgt direct ondersteuning en dat bespaart tijd!

Supportbox

Daarnaast hebben we een supportbox waar je per email je probleem of vraag kunt melden, helpteksten in het systeem die de meestgebruikte functionaliteiten en processtappen beschrijven (en die je ook zelf kunt uitbreiden met organisatie-specifieke informatie). Oh ja en je kunt ons ook ‘ouderwets’ bellen op +31 (0) 10 820 2910